Rozvoz květin
Seznam kategorií
Doručování květin
-
kamkoli po celé České a Slovenské republice
-
od pondělí do neděle, st. svátek od 8 do 20 hod.
Květinové zásilky doručujeme prostřednictvím našich partnerských květinářství, proto se můžete spolehnout, že květiny dorazí vždy čerstvé. Příjemce převzetím zásilky souhlasí s podmínkami prodeje.
Odeslané objednávky jsou považovány za závazné. Potvrzení o jejich převzetí obdržíte na Váš registrovaný e-mail, kde můžete zkontrolovat veškeré zadané údaje. Objednávka začne být vyřizována až po převzetí peněz nebo alespoň potvrzení o úhradě. Platby doporučujeme provádět pomocí online platebních kanálů – máte tak jistotu, že vaše objednávka bude vyřízena ihned.
Ceny kytic a dárků uvedených na našich webových stránkách jsou platné po celou dobu jejich prezentace včetně akčních nabídek a slev.
K ceně kytice se připočítává poplatek za dopravné.
Ceny dopravného
Cena za dopravné se odvíjí od ceny objednávky, data a času doručení
Cena kytice
|
Pracovní dny a sobota do 12. hod.
|
Sobota po 12. hod.,
neděle, státní svátek |
do 1.200 Kč
|
120 Kč
|
320 Kč
|
1.200 – 2.000 Kč
|
60 Kč
|
260 Kč
|
2.000 – 3.000 Kč
|
zdarma
|
130 Kč
|
nad 3.000 Kč
|
zdarma
|
zdarma
|
Ceny jsou platné pro celou Českou i Slovenskou republiku.
Dárky
Doručení dárkových předmětů je možné pouze s objednanou kyticí. Na jednu dodací adresu můžete nechat zaslat i více dárkových předmětů. Dárky se započítávají do hodnoty objednávky pro získání slevy na dopravném. V naší nabídce naleznete sladkosti a alkohol různých značek, může se však stát (z důvodu časové tísně nebo z důvodu malého výběru v některých oblastech republiky), že dárek nebude přesně odpovídat nabízenému zboží. V tomto ohledu si vyhrazujeme právo nahradit tento dar podobným druhem ve stejné cenové relaci.
Dodací podmínky
Zásilky doručujeme od PO - NE včetně státních svátků od 8 - 20 hodin, a to po celé České a Slovenské republice. Přesný čas si určujete v objednávkovém formuláři, po domluvě lze květiny doručit i v jiném termínu.
Pro doručení květin v pracovní den doporučujeme objednávat nejméně 24 hodin hodin před doručením. Pro doručení o víkendu je třeba květiny objednat nejpozději v pátek do 14:00 hodin, v případě doručení na Slovensko do 10:00 hodin. Jestliže chcete realizovat vaší objednávku ve státní svátek, nezapomeňte květiny objednat nejpozději do 14:00 hodin pracovního dne před svátkem nebo do 10:00 hodin v případě objednávek na Slovensko. Objednávky přijaté v pozdějším čase budou doručeny dle aktuálních možností. Vždy uděláme maximum, aby vámi objednané květiny a dárky byly doručeny v požadované lhůtě a v perfektním stavu.
Expresní objednávky (objednávky zadané v den doručení) již nevyřizujeme.
Pro váš klid a důvěru ve stoprocentní kvalitu a servis vám doporučujeme objednávat květiny s několikadenním předstihem.
Na jednu adresu můžete objednat i několik kytic a dárků za jediné dopravné. Požadujete-li doručit více květin na různé adresy, bude Vám účtováno dopravné dle ceníku za každou jednotlivou adresu.
Pokud kurýr nezastihne příjemce kytice na uvedené adrese ve vámi určenou dobu, pokusí se předat květiny náhradní osobě (rodinnému příslušníkovi, sousedovi, spolupracovníkovi, recepčnímu apod.), případně zanechá na místě oznámení o nezastižení s adresou květinářství, kde si bude možné zásilku vyzvednout. Pokud budete chtít květiny doručit znovu, je nutné uhradit nové dopravné.
Sledujte stav své objednávky
Aktuální stav objednávky si můžete kontrolovat přímo na našich stránkách, odkaz naleznete ve svém emailu.
stav "Přijatá, nezaplacená bez potvrzení" - objednávka je pouze evidována, čekáme na úhradu, případně na zaslání potvrzení o úhradě
stav "Přijatá, zaplaceno/nezaplacená s potvrzením" - objednávka se právě vyřizuje
stav "Vyřízená, zaplaceno/nezaplacená s potvrzením" - objednávka je vyřízena, květiny budou doručeny přesně dle vašich požadavků
Termíny doručení, které si v objednávce sami určíte, jsou dodržovány (výjimkou je domluva doručovatele s příjemcem na jiném čase doručení). Nastanou-li jakékoli problémy při expedici, budeme vás neprodleně kontaktovat a bude vám nabídnuto adekvátní řešení.
Kontaktovat příjemce před doručením??
ANO - Příjemce kytice bude předem kontaktován a bude s ním upřesněna hodina doručení. Uděláme vše pro to, aby obsah zásilky zůstal utajen. V případě, že adresát květin na kontaktování nereaguje, květiny budou doručeny v objednaném čase. Pokud si nejste jisti přítomností adresáta na zadané adrese v objednaném čase, tuto skutečnost prosím poznamenejte do objednávky.
NE - Zákazník přebírá plnou zodpovědnost za to, že příjemce květin bude v uvedenou dobu na zadané adrese přítomen. V případě nezastižení se kurýr pokusí předat květiny náhradní osobě (rodinnému příslušníkovi, sousedovi, spolupracovníkovi, recepčnímu apod.), případně je zanechá na místě. Tuto možnost není možné využít v den Sv. Valentýna a na Den matek, kdy vzhledem k velkému množství doručovaných kytic nemůžeme garantovat dodání ve stanoveném čase. Tuto možnost není možné využít také pro doručení v Praze, protože případné nezastižení adresáta je velkou komplikací a celková doprava se pak může zákazníkovi velmi prodražit.